Sjuuuklingen va:D

Aa har varit lite trött och seg de senaste dagarna, trodde det bara var för de sena läggdagstiderna men har nog dragit på mig en redig förkylning också:P Somnade typ kvart i 8 igår kväll..trodde jag skulle vara pigg och glad men icke.

Så i morse när jag vaknade kändes mitt huvud som ett bowlingklot, näsan var helt täppt och kroppen alldeles matt.
Så valde att stanna i sängen, smsade min mentor. Fick sedan massa sms om vart jag var o grejer. Folk tyckte att jag skulle vara där i så..tillslut lessnade jag eftersom dom bad mig komma fast jag mådde piss så jag åkte dit iaf och satt där och var grinig..men alla verkade ju vara nöjda så. Orkar inte att folk ska vara sura på mig liksom..:P

Well well det är massa rep inför julshowen hela dagarna och det kommer nog blir bra tror jag:D
Ska nog duscha snart, jag ser ut som crap..uschi..

Tänkte slänga upp lite bilder o så på vad jag fick igår:D

        

Stickad kofta made by farmor + mössa och 1000kr
Örhängen från mamma
Klänning från Faster
Elektriska pappiljotter av mamms
KrämÖgonskuggsbox av mamma
Två halsbans av mamma
Halsband av ebba
1000 kr av mormor
500kr på guldfynd av Andreas
Och sist men inte minst en jättefin rosa ballong som det stod Elin 18 på och ett hjärta:D Gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0