Sening from JJ

KOm precis hem till Johanna, kom ju på att jag inte skrivit något sen i morse:P
JObbet gick bra, Lasse var dock på rethumör och jävlades med mig hela tiden:P
Direkt efter jobbet blev det gymmet, blev mage och ben idag:) Känner att jag kommer ha lagom mycket träningsverk idag

Efter gymmet skjutsade mina gymkamrater hem mig:) Stax efter kom Catta förbi för lite styling:)
Slängde på henne mitt nya Lila linne med ett svart linne under och ett var halvglansiga leggings till:)
Schysst smink och plattat hår med massa volym:) Det blev Kalas.
För detta fick jag två cider, man tackar:) Slängde i mig den ena på en gång:D haha

Nu sitter jag som sagt hemma hos Johanna med, Sabina och Emma:)
Dom lyxde till det med thaimat minsann:D

Dags att vara social:D Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0