Monstret i slasken

Blev massa Mys igår vid tvn bara, somnade rätt tidigt! Morgonen börjar rätt schsst också.
Glömde dock maten så jag o pappsen fick vända när vi precis kommer ner till jobbet.
Det var sjukt mycket folk idag på jobbet, redan från öppning.

Men det var under min och Tessans fika rast som det roligaste hände.
Vi sitter och snackar lite, plötsligt börjar slasken låta. Tänk er ljudet när någon sväljer eller typ om det bubblar:P
SÅ började slasken att låta. Tessans min var exakt såhär :O, hon blev as rädd och fattade ingenting. Sekunden efter börjar det lukta lite och hon håller på att dö:P Så i förtvivlan drar hon igång kranen på full fräs vilket resulterar attdet sprutar vattten över halva kontoret:P Gud så jag skrattade, tessan var helt blöt:D HAHA gul vad kul det var!

Fick besök av K nere på jobbet, han kom och plockade sin klocka som jag hade snott med mig idag.
Passade till min outfit tyckte jag:D haha busigt vaaa.

Nu är klänningen insydd och sista julklapparna inslagna och i morgon är det julafton. Shitpommes.
Tre timmas jobb i morgon då. 10-13! Klockan två drar vi till farmor, först blir det fika efter det julklappar och sedan vid 5 blir det käk. Låter kanoners:D Har en planerad outfit iaf:D
Funderar på att slänga mig i duschen och sedan käka eller tvärt om och sedan rulla upp lite papiljotter i håret:D
Japps något i den stilen blir det:D

GOD JUL PÅ ER ALLA:D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0