Lusse lelle lusse lelle:D

Idag har man lussat lite på nynäsposten och för de komunanställda uppe på mysningen:D
Det gick väl sådär skulle jag vilja säga:D Haha men fick en klapp på axlen och "mycket vacker sång" av en främmande tant:D Sånt är mysigt!
Fick veta idag att alla bilder vi tog igår är borta, vet inte riktigt vad som hade hänt men bilderna gick inte att öppna så vi måste göra om allting idag :P Vilket säkert kommer ta typ halva natten:P men men det är ju kul iaf!
Nu tänkte jag köra upp 10 liter nässpray i näsan och slöa på soffan tills klockan 4 då är är dags att rulla till kyrkan:D
Ska bli myys:D Skönt med massa kör som backup, är lite klent med bara 7 st små flickor:p



Nu ska jag nämna en liten detalj
JAG FYLLER 18 PÅ MÅNDAG!!:D:D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0