Icke att förglömma!!

Vi fick reda på resultatet av samhällsprovet..
JAG FICK G!!!!:D Pluggade på morgonen innan och har inte lyssnat eller antecknat på någon lektion:D
Fan vad glad jag blev. Måste tacka LINDA SUNDLÖF så sjukt mycket för all hjälp. Hon fixade ett papper med frågor och svar som vi hade fått av läraren. Hon fick även VG på provet, hon är så braa:D

Idag blir det baka för hela slanten, vet inte om jag ska sätta igång nu innan mamma kommer hem eller om jag ska vänta:P Knäck brukar vara lite lurigt men hmm aa jag får se hur det blir iaf:D

I morgon blir det simma tror jag:D

Puuuss

Kommentarer
Postat av: Linda S

Haha elin då :) <3

2008-12-09 @ 11:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0