Hårt, slitsamt

Japps precis så blev min dag idag.
9timmars pass, inte så jeevla rolig. Plus en liten filur som alltid lyckas sänka mitt humör. Well thank you! NOT
Samma sak i morgon, och Lasse påstår att det blir ännu mer folk då..HELF!
Men men efter det är det julafton gottfolk, tre timmar jobbar jag då. SÅnt gillas!
Längtar just nu till ledighet är trött och sliten. Jag behöver kärlek tror jag. Och massage, min rygg är inte vän med mig nu och inte magen heller. urk!
I morgon blir det sy in klänning, inte bestämt mig för om jag ska ha den på juldagen men jag får se:D kanske blir en annan lite outfit jag kollat ut:D mihihi.
Var en riktigt färgprisse idag tycker jag. Lila kofta och en typ senapsgul sjal:D Det var nice!

Men nu blir det att göra annat. Puss o mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0