Gymmad och klart, riktigt hurtbulle:D

Blev en liten sovmorgon imorse. Riktigt skönt måste jag säga.
Och sen märkte jag nu att besöksrekordet nu ligger på 45;) haha

Blev en jävla lång fika efter skolan, kom ner till centrum vid 3 typ. Mötte upp Linda och sedan satt vi där efter en stund så kom Lilla Lindisen och Linda Larsson och joinade:P Så där satt jag med mina tre små Lindor:D
Slutade med att Linda glass och lilla Lindisen gick så då fick jag sällskap av Linda L och RebeccY till klockan 6 då det var dags för gym:) Det blev Armar idag minsann, sjukt klen men jag klådde Johanna. Men tror mest att hon var blyg:D

Vi hade personliga tränare med oss..nästan. Calle och Per! Calle var uppmuntrande och bra medan Pers ord löd "ta mer daa" "ööh klenis" "böj överkroppen framåt och svanka".. Jo tack det där med svanka gillade han nog:P haha nera:D
Ne kändes bra, Calle tyckte att jag kunde ta mer nästa gång eftersom jag klarade så många på raken, så det lär det väl bli:D Men känner mig lite halvjobbig eftersom jag inte kan. "vaddå hur brett ska man ha händerna?, hur ska armbågarna vara?, ser det bra ut eller?" haha men dom var så snälla och hjälpte mig så bra. Även Johanna såklart eftersom hon har lite mer koll än mig:D

Imorgon bär det av till simhallen med mammsen iaf, ska bli skönt.
Det är sjukt var mycket piggare och gladare man blir av träning alltså, riktigt kul är det :)

Ha ska väl slänga mig i duschen nu da sen blir det tvslak:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0