At school liksom

Är väl sådär egentligen meningen att jag ska göra ett musikkomunikation arbete nu men jag känner inte riktigt för det va:P hade en litet muntiligt presentation om min dykningsupplevelse när jag var i Egypten.
Gick väl bra men jag snackade för fort som vanligt men det var tydligen levade och bra och jag fick Jenny att bli sugen på att dyka:D Bästa jag gjort i hela livet:D

Lucia träning idag igen då, men funderar på att skita i det, känner att jag har jätteont i halsen :/
Får se får se...!

Nu blir det lunch allt:D

Puss i ljumsken!


Lotion.....HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Sara

Lotion är alltid bra att ha ;) haha !

2008-12-10 @ 16:01:24
URL: http://dox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0