Alltså detta med frukost

Jag förstår mig verkligen inte på detta:P
Idag bestämde jag mig för att äta en ordentlig frukost, kokade ägg och grejer.
Och vad händer, jo jag får i mig en macka med lite ägg på:P Usch det lär man ju inte klara sig länge på..
Det får bli att ta mig sig massa mellanmål till jobbet eftersom det bär av till gymmet direkt efter jobbet.

Kvällen är oplanerad, men det lär ju inte bli något allt för livat eller något som innehåller alkohol.
Vill inte gärna stå nere i hamnen och vara bakis och se allmänt sliten nu. USCH
Lucior är ju rena o fina:D jaja få se om det dyker upp något skoj.

Tänkte ta en líten paus från ätandet nu och sen se om jag får i mig en till macka:P
Orkar inte kirra någon mat liksom:P

Read me later:)


Jag tröck i mig mackan...vilket resulterade i att jag nu mår as illa. Minus
Men lär väl hålla mig mätt längre! Plus

Och ett tips, ägg och apelsinjuice går inte ihop  :S blä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0