Tre vinglas senare..

Blev lite vinkväll igår hemma hos Emelie med Alexandra och Rikard:P
Blev massa nördande framför tv och dator. Jag satt där och var allmänt mobbad för att jag varken förstod mig på rockband eller WoW, well well! Haha
Det var verkligen ingen bra dag att dricka alkohol för mig, jag hade jobbat 10-15 efter det trampade jag upp till filmkedjan och sedan ner till hamnen. Blev tvungen att hoppa in och jobba i glassboden i ca 2 timmar. Då hade jag bara druckit en smoothie på hela dagen. Not so good.
Drack 4 glas med rödvin tror jag, och jag kan säga att mina ögon var då INTE på sin plats.
Vid 12 rycket drog mitt sällskap till telegrafen så då mötte jag upp en vän och gick runt alhagen. Det var allt annat än ljust där alltså, såg knappt min egen hand framför mig liksom. Men vi klarade oss runt iaf! huuurray
Efter det blev det tvkollande hemma hos mig, jag försökte sova men det ville minsann inte min vän. Låg och babblade konstant och petade på mig. Men jag tror vi båda lyckades somna ett tag iaf. Men sedan vaknade jag, KLOCKAN 6 av att någon petar och har sig på mig igen. Jag skulle kunnat döda den men jag var snäll:P
Vid halv 10 drog sällskapet och jag kunde återvända till drömmarnas värld igen utan att bli störd:P

 


Nu är klockan 3 och jag har preis klivit ur sängen, skööönt:D Blir Pizza med Alex klockan 4 och sedan blir det prov jobbning på filmkedjan;) Juste vaknade av ett sött mms av min "to-good-to-be-true-boy"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0