Tänk vad ärlig och söt man var när man var liten:D

Mamma håller på att rensa hela huset för tillfället:P
Igår hittade hos den gamla videokameran och alla tillhörande band:) Var jättekul att titta på faktiskt.
Och det är sjuk vad ärlig man var som liten.
Vi kollade på en video från julafton då alla paket delades ut av tomten. Jag står där söt i min röda klänning och tittar förundrande på tomten och sedan säger jag.
- Vilken konstig näsa du har tomten,...en gammal näsa!
Tomten hade i själva verket en platsnäsa:PHahah lät grymt roligt iaf:p Jag låter kanske väldigt självgod men jag vad sjukt söt som liten:D Världens största blåa ögon, axellångt lite halvlockligt hår och såna där mysiga kinder! Soo cute:D

Well well, äntligen Fredag! Jag överlevde trotts allt den första skolveckan!
Måste säga att jag fick en himla bra start på dagen.
Blev väckt klockan sju i morse av ett telefon samtal från en himla söt pojk som löd såhär.
-Heeeej! Jag ville bara säga godmorgon till världens vackraste! Godmorgon, nu kan du få somna om! Puss 
Så skulle man nästan jämt börja dagen,fast kanske skulle bli tråkigt efter ett tag. Somnade iaf om eftersom jag hade sovmorgon till halv 11:P hehe!

Sista lektionen vi hade idag var samhällskunsap. Vi satt vid datorn och surfade runt på lite olika sidor. På en skulle vi ta reda på hur många män/kvinnor det var som hade samma namn som en själv:P Det visade sig att det var ca 56 000 kvinnor som hette Elin och inte nog med det, det var även 17st män som hade namnet Elin. Hur sjukt är inte det då!
Det är även bara 312 st som har efternamnet Ahlfors:)

Ikväll blir det smörgåstårsta/kräftskiva hos farmor eftersom hon fyller år iaf:D Hurra hurra för min kära farmor:D
Kanske träffar Linda ikväll också, vi får se. I morgon blir det jobb på förmiddagen och sedan ska jag på en "intervju" på ett annat jobb som jag ska ta på mig om jag får det:D Wiie pengar!:D
Nu ska jag lägga mig i ett bad och mysa sedan göra mig i ordning inför kvällen:)

Kommentarer
Postat av: emelie

hahaha jag tänkte väl, för kvintcirkeln måste varje estet-musikare kunna i sömnen, bakåfram, upponer och bara jäääävligt bra :D

2008-08-30 @ 08:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0