Lite värme på magen förgyller dagen:)

Blev väckt av cheefen  från svens halv 11 idag minsann det är inte varje dag haha:P Var ju inte jättetidigt iaf men det var nog bra att jag inte sov bort hela min lediga dag:)
Ringde Sara vid tolv och vi bestämde oss för att åka till runsten där det pågick "träningsläger" eller vad man ska kalla det:) Saras syster och Catta red så vi kollade lite på dom. Blev endel bilder på lilla Catta och hennes totto:) Det var galet varmt ute på runsten ,jätteskönt måste jag säga:D Kanske sista sommarvärmen :/:/

   


Väl nere i nynäs igen plockade vi upp Johanna, svängde förbi tatueraren och sedan ner till hamnen och tog oss en glass:) Har kommit på min favorit nu, mjukglass med hasselnötsströssel och kolasås:D MUMS:D
Vi fick även sällskap av Fredrik och hans vän Mia efter ett tag:) Haha JOhanna ville inte riktigt vara med på bild men fick med hennes nya fina frilla iaf:D och stackars Fredrik hans mjukglass bara rann och sen tröck han sönder våfflan:P Pluttis!

   


Blev middag ute idag nere på rotundan med timmy, Sara och Jocke, mycket smarrigt:) Fick även se en regnbåge idag, blev barnsligt lycklig faktiskt. Var skit länge sen jag såg en:)
Efter middagen blev det tv och ett glas vin hemma hos Sara o timmy och nu sitter jag här:)
Blir läggdags snart ska orka upp kl halv 8 i morgon för att jobba lite:P Snark!

 

Tänkte avsluta med en dikt jag fick idag:) Ganska sött ändå:D

To Elin -

Your eyes glow as playful meteors
Piercing through the sky's innocence
Rushing passionately over the atmosphere.

Your smile is a newborn child
Nursing on the golden beams
Of the setting suns life.

Your hair is a returning breeze
To the treetops happy supprise
Making them feel loved.

Your beauty is a silent mystery
Far greater than nature herself.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0