Kvantumkön skattade åt mig:P

Valde att ta lite ledigt igår, skulle egentligen åkt tillbaka till sågen men jag pallade inte:P
Jag och mamma tog en lite tripp nere på stan, åt lite glass och hälsa på Catta:)
Var sedan hemma bara, satt lite vid datorn. Efter en stund kom Fredrik förbi. Han skulle hjälpa mig att välja en bild men han laddade ner nått program till mig istället som typ skulle sortera alla bilder. Men min datorn var lite för sen för att det skulle lyckas:P Haha
Vid 6 tror jag det var mötte jag upp Catta, sedan cyklade vi till kvantum och det var då det pinsamma scenen hände.
Vi skulle handla mat eftersom vi skulle äta tillsammans. Det blev taco:) Väl framme vid kassan la vi upp alla saker och så. Sen när vi skulle betala så sa jag att jag kunde betala allt först sen delade vi upp det.
Plötsligt säger catta
     - Perfekt! Och slänger upp pengarna.
Vad tusan tänkte jag,
     - Jag får aldrig betala! säger jag högt.
 Både Catta och han i kassan tittade jättekonsigt på mig.
      -Vadå? säger jag och förmodligen ser ut som en riktigt blåst blondin.
      - Du får ju betala säger Catta då.
      -Nehe det blev ju 140 och du gav ju 150 väl, säger jag och fattar fortfarande ingenting
      -Det blev 140 kr totalt och jag gav 70 kr, det saknas 70 kr Elin.
      -JAAAHAAA, nu fattar jag!
Just då stod hela kön och skrattade åt mig, + han i kassan OCH Catta. Jag kände mig riktigt blåst.
Hahah inte nog med det skulle Catta ha en påse också, som tur var så bjöd han på den. Mycket snällt!

Japps det är Elin i ett nötskal:P Men jag bjuder på den, ett Fredags skratt! Varsegod!
Blev en god middag och efter det lite tv och sen blev de promenad till kvantum igen för Catta ville ha godis.
Såklart så tar vi samma kassa igen, med samma kassör. Denna gång säger jag.
-Jag ska inte köpa nått denna gång så du kan vara lugn! (hm jag borde bara gått förbi eller hur?)

Well well vi stötte på Fredik borde vid mix och han drog med oss hem till Jocke där det var lite förfest!:)
Jag och Catta tog dirket plats i Jockes nya soffa och stannade där tills kl 11 typ då alla vandrade till Annas:P
Då vandrade vi hem till var och en och sov sött:P hehe


Ibland går inte hissen ändå upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0