Kubb är inte min grej!

Det bar av ut till Kejios landställe igår ute vid fagervik :)
Åkte dit med Sara och Timmy, blev lite handla innan på kvantum. Korv med bröd stog det på inköpslistan idag.
Blev lättad när jag kom fram till kassan eftersom inte han (den där som satt där när jag skämde ut mig) satt i kassan. Men tror ni inte att han kommer gåendes efter en stund och vi får ögonkontakt och båda börjar skratta:P hahah fan jag måste börja handla på willys tror jag:P
Well well, fick åka skåpet på timmys jobbar bil ut till fagervik:P It was a bumby ride! haha.

Blev en helmysig kväll med lite kubb, grillning, och bastu:) Jag sög dock hårt på kubb men sånt är livet! haha
Måste även tacka Hagberg för den sköna massagen på typ en timma. Min rygg mår så bra idag så:) haha
Fick även ett sms som gjorde mig lite glad, haha vilka diskussioner det blev mellan mig och Timmy om hur jag skulle svara:P Han kom med massa förslag men slutade med att jag svara på mitt vis:P 
Låg även och pratade i telefon med en mycket trevligt grabb från oskarshamn igår också, i typ 2 timmar. Folk började sakna mig efter ett tag så var tvungen att lägga på:P

Nu är jag iaf hemma, känner mig riktigt ofräsh faktiskt, håret är ett fågelbo alltså!
Blir nog en dusch snart, sen kommer Catta upp tror jag:) 

Kommentarer
Postat av: catarina

porrigt med fågelbo ;)

och... förlåt för min korta vistelse.. <3

2008-08-25 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0