hej igen!

Haha var lääänge sen jag bloggade, dels för att städningen inte blev av (mohaha städade i natt kl 3 på fyllan, Jag var AStyst tyckte jag tills mamma kom in och undrade vad tusan jag höll på med.) Och för att jag bara inte har orkat typ:P

Som vanligt kommer jag inte ihåg vad jag gjort men har iaf badat ute vid rassa med Catta, bjuris och Dennis:)
Åkte ut med Dennis lilla båt, skit mysigt men kallt:P
  

Igår blev det inflyttningsfest hos Emelie och Martin. Lite sorgligt att hon har flyttat från mig nästan:/ Men jag är så glad för hennes skull!:D Var fullt med gamla ansikten där:D Alltså sånna man inte träffar på jättelänge! Så himla kul:D
Fick ett nick igår också, Sofies mode, Johan tyckte minsann att jag var JÄTTElik henne. Hm för många öl bakom dom orden tror jag!

     

Idag blev det en timmas jobb sen hem till Catta glo lite på en viashow sen cyklade jag hem och nu sitter jag här:P hahaha:D Inte mycket med spännande som sker ska nog göra mig en köttbullsmacka:D


Kommentarer
Postat av: catarina

kul att du tar de allra finaste bilderna :)

2008-08-11 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0