Hard work work!

Blir en liten snabblogg nu:D Ska snart hoppa på biken och trampa ner till leksaksaffären!
Det blir mycket jobbtema idag känner jag.
Som sagt, första jobba 10-15 nere på svens, efter det lite jobb "intervju" och efter det måste jag förmodligen ner ioch hjälpa Catta i glassboden. Det kan iaf bli mys:) Lite sommarkänsla över det hela:)

Gårdagen blev jättemysig, farmors smörgåstårta var lika god som vanligt. Farfar, jag och mamma satt och pimplade upp en box vin och sen så slank ju även en och annan nubbe ner också. farfars specialitet:P Så man blev lite rund under stövlarna måste jag erkänna:) Det bjöds ju även på kräftor och plommonpaj.
Det är det ända man gör när man är där ute, Äter och äter och äter. Man får liksom räkna med att ha gått upp 2 kilo när man åker därifrån.
Jag har ingen aning om vad som händer ikväll heller. Det får man helt enkelt lämna åt slumpen typ. Får hoppas att det dyker upp något riktigt skojsigt:D

Nej nu måste jag verkligen kila ner till jobbet, annars blir det sura miner från Charlotte!
Tjingelipling!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0