Back to school

Första riktigt skoldagen är avklarad. Vi började gå efter schemat idag alltså:)
Första lektionen var bokföring, vilket än så länge är barnsligt lätt, får hoppas att det fortsätter så!
Efter det hade vi lite kulturhistoria, mycket slak lektion, Monica gick bara igenom massa gamla saker typ.
Lunchen låg på en och en halv timma och sedan hade vi estetisk verksamhet där vi faktiskt på första lektionen lyckades bestämma tema på julshowen. Kors i taket säger jag bara. Vi brukar alltid sitta i tre lektionen och inte veta vad vi ska göra:P Men inte denna gång:D
Efter skolan bar det av hem till linda, fick tillbaka lite kläder och min älskade väska:D wiie!
Klockan 3 stod det fika på planeringen så vi vandrade dit. Bella, Bea och Cecilia satt redan där så vi slog oss ner. Blev bara en te för mig idag, var verkligen inte sugen på någon sötsak.
Shoppade en liten klänning och 4 block efter fikan:) Hihi jättefina block faktiskt, valde att ha olika block i år. Hade ett fett block för alla ämnen förra året:P

Nu planerar jag att ta ett bad faktiskt, får se om kvällen bjuder på något spännande. En promenad kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0