Taco buffé och Mys på ringvägen

Äntligen Fredag igen då:)

I morse när jag och mamms åkte till skolan såg vi två råddjur mitt på vägen, skiit fina:)
Skolan flöt på som vanligt, något ovanligt var att vi fick taco i skolan och det var faktist gott:)
Juste en till ovanlig grej var att det gick bra på mattelektionen idag, förstod allting faktist!
Sedan hade vi även datorkunskaps prov vilket jag avklade på si sådär 5 minuter.
Tog sedan bussen med Linda ner till centrum på jakt efter en vit skjorta eller en vit tröja till Linda. Vi hittade tyvärr ingen men men. Vi bestämde oss för att ta en fika men då kom Linda på ideén att åka ut till ringvägen och fika. Hon hade precis snackat med Dennis och Kulan så dom kom förbi och hämtade upp oss. Sedan blev det fika med Te, Kaffe och blåbärsbullar. Det var även Kulans födelsedag så hurra hurra för honom:)
Det var verkligen hur skönt som helst, riktig sommar känsla:) Efter fikat begav vi oss till Linda, jag rotade lite i hennes garderob och lånade en jättesöt tunika:)
Nu sitter jag här och väntar på min räksallad, sedan väntar slak framför tv med Peterponken:)
I morgon blir det jobb och sedan leka med Victor och Kim tror jag.

   
Bilder från våran tripp till ringvägen, anledningen till asgarven på bild två var för att min mobil vägrade ta kort.
Och Linda tyckte tydligen att kort underifrån var jättekul. Uppmärksamma Lindas nya solbrillor;)


Kommentarer
Postat av: Linda m brillorna!

Titta noga på sista bilden.. den på mig.. uppe i vänstra hörnet sticker det ut en rumpa! HAHA
en hockeyrumpa tillomed! den tillhör dennis, =)

2008-04-05 @ 13:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0