Svettigt och härligt!

Yääs kom precis hem från televinken:) Streetade lite nyss. Gick hyffsat bra faktiskt!
Men mycket av den nya koregrafin är fortfarande oklart:P
Maria typ straffade oss med massa styrka..ledsen men jag gjorde typ ingenting. Jag blir så jävla slut då och kan inte dansa:P

I morgon är det mösspåtagning i min lilla skola och vi små musiker ska minsann sjunga två sånger:D
Sedan vet jag inte om man slutar eller om vi ska ha ljudteknik:P
Blir middag hos farmor sen, först lite smörgåstårta sen grilling:D LÄÄNGTAR
Får se om jag hänkar på jennis och co också sen på kvällen.

Snart blir det dusch så jag återgår till att bli människa:P

Kissss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0