Sova är en svår sak! Faktiskt

Blev så att jag slaggade hos Peter igår. Upptäckte att det är något seriöst fel på mig. Jag vaknade kl 7 och var PIGG. Tänkte jag kan ju inte kliva upp nu..så låg kvar och kollade i taket. Sen kunde jag inte hålla mig så jag satte på tv:n. Hade tur för det var någon film på 3an, rätt bra. När filmen var slut var jag dö hungrig så jag fixade frulle då vaknade Peter.

-Klockan är inte mycket va?
-Neej typ 8, jag har nått fel kan inte sova.
-JAAA VERKLIGEN, SOV FÖR I HELVETE!
-(oj förlåt!!!)

 tänkte jag och smög ut i vardagsrummet med mina mackor och kollade på tv.
Somnade sedan om där ute på soffan efter en stund. 

Vaknade av.
-ELIIN?!? från sovrummet
-eehm aa svarade jag helt nyvaken.
     Peter kommer inflygandes i varddagsrummet
-Va fan ligger du här för?
-Du var ju så jäkla arg för att jag inte sov.
-Hahah sorry, tänkte "neej nu blev hon as sur och drog"

Han är lite halv lustig den där grabben.
Sen skulle han köra hem mig fast det går 10 ggr fortare att gå bara för han ville se vart jag bodde:P haha Knas:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0