Solsken, ge mig meeer!

Okej den anonyma kommenteraren har uppgett ett namn, men det finns många Annor i denna värld, så det säger mig inte speciellt mycket! Och det var liksom Liiiite på skämt...you didn´t get it, it´s okej:D

Nej slut med drygheten:P Jag får helt enkelt sluta påstå saker! haha
Idag har jag fått berätta om min vurpa ett antal ggr:P HAHA:D
Har även grymt träningsvärk i rygg, axlar och armar efter idrotten igår. Så det har jag fått gnälla lite över också:D Jag och Emma lekte i det lilla gymmet därav träningsvärk:P

Trumlektionen gick asbra idag, satte bajskompen klockrent och smackade även till med ett fill (!?!?)
Sedan blev det promenad hem i solskenet, grymt skönt! Det har varit kyligt idag på dagen så värmen var uppskattad. Nu blir det slak i 2 timmar sedan är det jazz som gäller.
Ska nog äta mina goda knäckemackor:D Wasa havre, you got to try it !!

That´s al for nooow:D

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite kul att orka blogga om kommentarer.
Okej, du skämtade. Jag hajar!
Men folk brukar inte kunna unna andra att lyckas och då kan det lätt komma såna kommentarer.
Men jag fattar ditt skämt.

2008-04-17 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0