Kidnappning och styling:D

Okej det kanske inte var en kidnappning. Men Peter och Freddan kom och hämtade mig halv 3 i natt:P Parkerade precis utanför huset:P Jag gick ut frivilligt så kanske inte ska kalla det kidnappning:) Åkte iaf hem till Peter med en feting merza sedan back to sleep. Han hade ringt mig typ 10 ggr innan jag svarade, hade på ljudlös:P haha

Haha så Peter fick två övernattningsgäster denna natt. Jocke som låg och snarkade som saaatan i soffan och Lilla jag:P haha Vi klev upp ganska tidigt eftersom jag skulle vara hos Catta vid 10.
Peter bjöd på frulle på Jannis som förlåt för att han väckte mig, gullunge:)
Sedan släppte han mig vid Catta.

Hade lovat henne att styla henne inför ett dop. Lånade ut en klänning, lockade håret på henne och gav henne lite make-up. Jättefin blev hon! Fick beröm av hennes mamma och Lars över att hon var så fin:D
Borde ha fotat henne kom jag på nu! Attans..

Kom precis hem från Lars (cattas mammas nya "pojkvän") Där bjöds det på lite tårta minsann, inte dåligt.
Kände mig som en slusk där, alla tre var ju uppklädda och där satt jag i mjukisbyxor:P HAHA:D

Tror det blir stek på altanen idag minsann:D
Puss


Kommentarer
Postat av: catarina

men lilla elin!
du var så soft klädd vilket bara var heeeeelt rätt! javisst blev jag fin, bild fins i bloggen (dock inte så bra), men de finns! www.goforwhatyouknowisright.blogg.se
tack för idag gull!

2008-04-26 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0