Kärrningjävlel,bullmys och ett fult får. Vilken lördag!

Lördagen började med jobb, jobbade med Gunnsan. Segare kärring får man leta efter alltså.
Gör hela tiden fel i kassan, återköp på återköp, förstår inte vad kunderna menar.
Seriöst GÅ I PENSION!! Fan vad sur jag var, orkar inte ens berätta allt. Kom iaf från jobbet en kvart försent pga att en döv kvinna och andra störiga männsikor som vägrar fatta att man redan har stängt.
Åkte iaf hem, kekade lite mat och bara stressade ner. Sedan ringde Linda och kom med det bästa förslaget, fika på ringvägen. Jag packade ihop 10 bullar och knatade hem till Linda. Efter en stund kom Dennis och Strömvall, dom hade till och med med sig en Picknickkorg. Hur sött som helst:D
Blev en mysig fika, hade 10 bullar med mig och dom tog slut på typ 3 minuter hahaha:D
Sedan kanstade jag och Dennis lite boll, han hade med sig en baseball och två handskar haha jag var grym!
Strömvall låg och sjöng barnvisar för sig själv på bärget en meter bort. Helt mysigt alltså.

Dennis droppade mig och Linda hos Linda efter fikan och vi bestämde oss för att höras sen.
Dom följande timmarna låg och jag Linda och tog grymt snygga bilder på oss. Linda hade en lurvig vit fårmatta på huvudet, behöver jag säga mer? Blev även lite middag, skit stark kycklingwook. men gott var det.
Bestämde mig sedan för att åkte till Victor, där blev det bara slak sen väntade sängen.

   
    
Amen ärligt alltså, snyggaste fåret och årets frilla:P hahaha

Idag har jag lekt med Natalie, vi gjorde inte såå mycket. Kekade lite soppa och snackade massa skit. Så skönt att snacka med henne, hon är så klok den flickan. Kom hem typ runt halv 9 kanske. Nu sitter jag här ska nog sova snart. Borde plugga men ofta man orkar det.


Kommentarer
Postat av: tessan

hahahah sööööttt får! :)

2008-04-12 @ 22:38:44
URL: http://tessan.ostrom.blogg,.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0