Hudvårds kurs med Tjejerna

Igår var det onsdag ja...skola som vanligt sånglektionen gick bajs eftersom jag fortfarande är grymt fökyld.
Men men..efter skolan åkte jag bara hem och slöade..halv 6 åkte jag och mamms på utvecklingssamtal, måste sköta mig lite bättre:P haha Sedan åkte jag nästan dirket hem till Linda eftersom vi skulle få en liten hudvårdskurs av Karin från Mary Key (vet inte om det stavas så) Vi fick iaf prova massa produkter, slutade med att jag köpte saker för 1126 kr...shit mama:P haha och jag som skulle spara pengarna braaaa elin braaa:P
Linda bjöd även på as gott fika, så himla söt hon hade köpte en bullängd och as goda kakor:)

Idag torsdag da..helt vanlig dag, först scmu eller estetisk verksamhet. Hahaha dom är typ lika dana:P
Sedan engelska sedan Lunch...Mmm var schnitzel idag, huuur gott som helst:D Sedan svenska och sedan aa Scmu eller estetisk verksamhet hahaha:D Sen hade jag trumlektion, vilket jag inte haft på typ 2 månader. usch

NU sitter jag här, ska nog plugga lite idag hade jag tänkt, får hoppas att jag orkar det..Måste ge magen lite mat först. Sen är det ju jazz ikväll, jag har dock tröttnat lite på det..iaf apologize dansen, inte allt min stil och har inte tekniken liksom. Plus att jag ligger massa eftersom pga att jag varit sjuk. Men men that´s life.

Fick nummret till lilla idioten idag haha får se om jag hör av mig i helgen.
Nu blireee keek:D
Purre:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0