Gott och blandat;) 28/3-1/4-08:D

Inte blivit sååå mycket blogg på sista tiden.

Fredag: Aa låg ju hos Peter halva dagen sedan kom Victor hit, vi åkte till kvantum och hyrde film och köpte godis.
Sedan kekade jag pizza till middag, as länge sen jag åt det. Inte så speciellt gott faktist.
Inte mycket mer spännande den fredagen

Lördag: Började jobba kl 10, jobbade till två. Sedan skynade jag hem, fixade i ordning mig var klar vid 4. Tog 4 tåget in till stan, fick sällskap av bror till centralen:) Mycket trevligt. Aaa jag skulle ju till Natalie och fira henne. (hon fyller egentligen den 31a men aa) Var där hela kvällen och hade trevligt, Jag, Nisse, Natta, Lisa och Jimmy var ute och vandra i storstaden kl 1 på natten. Inte så kul, men Nisse bjöd mig på korv eller "Raggarballe med svängdörr och maaaassa BLOD" som han sa:P Knäppis!
Sen gick jag och Natta hem och jag slocknade på 2 röda:D

Söndag: Kom inte från Natalie fören vid 4 kanske. Åkte direkt hem till Victor. Snackade massa om massa:P hahaha sedan var även den dagen slut:P haha

Måndag: Skola som vanligt kvar över 8. Hade kör istället för gemu, mycket skööönt:D Gick och solade efter skolan vilket också var grymt skönt :) Ja du ingenting mer spännande den dagen heller.

Tisdag: Det är idag alltså...april april din dumma sill jag kan lura dig var jag vill :) Har faktist inte blivit lurad idag, och inte lurat någon heller. Slak dag med massa Ensamble, vi köre What is love. Den som Björn Gustavsson dansade till i melodifestivalen:D HAHA:D
Slutade halv 2 som vanligt, då cyklade jag hem, tränade lite på dansen. Sedan åkte jag och fikade med Johanna! Supermysigt, träffar inte henne så ofta tyvärr. Sedan gick jag hem till Peter, kollade på en film. Rec hette den ganska ball film, allting var som en lång dokumentär. Rätt cool men dåligt slut.
KLockan 7 började dansen, gick ganska bra, vi började på en helt ny dans också..tror den blir cool:D
Nu blir det dusch men min nya inpackning :)

I morgon: Först skola, sedan utvecklingssamtal halv 6. Hem till Linda kl 7 för en hudvårdsgrej, ska bli spännande. mer om den i morrn:D PÖSS:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0