Förlåtelse

Visst står det någonting om förlåtelse i biblen?
Är det inte meningen att man ska förlåta?
Eller är det bara jag som är för snäll, för förlåtande?
Det tar på mina krafter att vara arg, så är det.
Jag blir så arg när människor har värdelösa synpunkter om saker
och verkligen säger dem på ett dåligt sätt.
Varför tar jag ens åt mig?
Jag tycker såhär, alla gör misstag, vi är inte mer än människor.
Alla förtjänar en ny chans, det gör man!
Sen att man yttrar sig pga att man är avundsjuk eller dyligt är ju inte heller så smart.
Jag är inte speciellt arg, jag blev bara nedstämd av detta.
USCH!

Jag står för det jag tycker och göra, den får alla tycka vad som vill.
Men snälla håll det för er själva istället!



Slut på sura miner, nu bär det av hem till Linda. Vet inte riktigt vad kvällen bjuder på men med Linda har man alltid skoj:) Jag ska minsann se till att ha kul ikväll:)
I morgon är det make up kurs också:) Spännande.
Ciao:D



Liksom varför vara sur?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0