Fira Linda står på schemat!

Kom hem från jobbet för en stund sen, har bara hunnit slänga i mig mat:D GUud vad det var gott!:D
Jag hoppas Sara kommer upp hit snaart så vi kan fixa med presenten..:)
Halv 8 ska vi vara fixade och klara hos Linda:D
Ska bli kul, får äntligen tillfälle att ha min svarta klänning, YEEAH:D

Juste det var värsta hemskt, jag drömde att vi blev tvungna att avliva lilla Frida i natt. Vaknade av att jag låg och grät som tusan, var helt blöt i hela fejjan typ. Helt sjukt!
Sen drömde jag massa grejer om min heting i mariestad också, rätt störd dröm! Också lite hemsk:P

Ska prova något nytt vin ikväll också, pappa fixade nå boxvin:P får se vad det är för crap:P haha
Haha juste mitt rum såg fan hemskt ut igår sen nu när jag kom hem så hade mamma stadat:P haha
TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK<3<3<3<3<3
Nu ska jag sätta igång och locka håret tror jag:P
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0