Feel good, and hungry!!

Ingen lektion blev som den skulle idag, började halv 12 som sagt med idrott, hade först det lilla förhöret om is sedan gick jag och Sara och chillade i kafeterian eftersom jag hade "glömt" kläderna hemma. Bad me!
Sedan lunch, var inte hungrig för 5 öre. uscha! Enligt schemat har jag egentligen ljudteknik efter lunch men idag skulle Framnäs folkhögskola komma och spela lite för oss. Elever från deras rock och poplinje. Dom var grymma kan jag säga, damn! Alla hade as härlig energi. You rock!

Då kommer ju tankar om vad man egentligen ska göra efter skolan alltså. Piteå? Alltså seriöst det är liksom, Far Far Away! Usch såna tankar gör mig nervös, så nu skuter jag in dom i hörnet igen.

Vi körde lite kör idag också. Känns som att jag kan allt nu iaf :) 
Sedan åkte jag hem där pluggandet väntade. Var tvungen att förbereda en redovisning till i morgon, på ENGELSKA. I suck at english!! Får se hur det går, jag har iaf mina papprena klara nu.
När jag hade gjort klart tänkte jag "Okej jag känner mig duktig men  jag behöver mat innan jag ger mig på svenskan" Gick ut i köket för att kolla vad mamms hade lagat, KORV och potatis. Seriöst...wää?!?!?
I morse såg jag att det stod mummsig kinagryta på köksbänken men neeej då har min tjocka bror Jonny gluffsat i sig allting!!! Wää..jag blev lite ledsen, gick till frysen och försökte få inseration för att laga mat. Fanns inget där så nu sitter jag i mitt rum och tjurar, hungrig som fan. FEEED MEE!!! :(
Nej måste ta nya tag med maten nu innan jag svälter.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0