En liten Torsdag utöver det vanliga;)

Inte så spännande, hade bara nationellt prov i engelska B, muntligt:P HAHa
Gick bra tror jag. Det är lite värre med matten!
Fy tusan alltså, jag förstår inte. Får hoppas att Victor vill hjälpa mig. Han var jättebra när det gällde ekvationer iaf:D

Hahaha jag trodde att jag hade kommit på en smart teori när det gäller tvtittande.
Det var sex and the city igår på tv:n och jag ville se det soo BAD! Men jag var grymt trött.
Så tänkte jag -" Aaa jag sover i reklamerna så jag orkar titta på båda avsnitten" Seriöst hör ni hur dum det låter? Liksom dömt att misslyckas.
Fast faktum är att det funkade i dom typ 2 första reklampauserna. Men sedan så slocknade jag helt och missade iaf det andra programmet! DAMNIT!!

Vi började på nya låtar idag också:D It takes a fool to remain sain! (kan vara felstavat) Med the Ark:)
Grymt skön låt! Lirar duums:D
Jag har fått massa beröm för mitt trumspel på esteternas dag, värsta skoj:D:D

Ikväll är det jazz, jag tycker seriöst vi kan skippa hela apologize låten. Vi har ju en annan koregrafi till Rhiannas-don´t stop the music som alla nästan kan liksom! Well well..

Måste även läsa igenom det där jäkla nationella engelska häftet vi fick. jaja ingen stress HAHA:D
Solen skiner idag med och det har varit rikigt varmt ute:D

Sol ute
Sol inne
Sol i hjärta                                                       
Sol i Sinne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0