Dålig uppdatering må jag säga, skämms!:P

Två dagar har gått och jag hade minsann inte skrivit en ända bokstav. Jag har helt enkelt ingenting skoj att skriva:P
I måndags var dagen som vanligt förutom att vi hade körträning från halv 4 till halv 6 även lärarana var med denna gång:D Monika och Lena hade köpt festis och mackor till alla små elever, sweet:)
Efter de tog jag mig till solariumet och bättrade på brännan lite. Bestämde filmkväll med Peterponken, drog ner till willys och köpte godis:) Det blev en skräckis film, room 1408. Inte såååå läskig men fortfarande rätt obehaglig.

Tisdag då, som var igår vanlig dag i skolan sedan hämtade Victor upp mig, åkte hem till mig och gjorde mest ingenting. Sedan bar det av till sorunda. Victors mamma fyllde nämligen år! Köpte en blomma på vägen som hon konstigt nog blev väldigt glad för:P Lyckades jag pricka in favoritblomman kanske? ;)
KÄndes lite halvskumt att träffa tjocka släkten igen men det gick bra.
Blev sova tidigt denna tisdag, hade ingen träning heller.

Nu sitter jag har och det är redan lill-lördag. Börjar inte fören halv 12 men jag vaknade vid 9:P
Fick min foundation igår från Mary Kay. Haha fick väärsta utskällningen av mamma här om dagen eftersom jag köpte produkter för 1126kr:P Hon tyckte att jag kunde lägga pengarna på något bättre. Haha oops!
Juuste jag har drömt att jag hade flygit luftballong typ 3 ggr nu på väldigt kort tid. Tecken? ;)

Jag måste säga att det är verkligen svårt att göra rätt. Man tycker ju att man bara ska må prima när man gör rätt men det stämmer ju inte riktigt. Det kanske blir bättre iofs, hoppas det.
Och vissa människor vet man inte vart man har, egentligen borde man fråga rätt ut men vågar jag det..NEJ!
Jäkla krångel, nu ska jag läsa lite om isen som vi har förhör på idag. Sen ska jag byta om:)
Tjing Tjing:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0