Countrykonsert för byn:P

Måndag igen då, skolan som vanligt. Väldigt kort kör istället för gemu.
Klockan fyra var det samling på Mysingen för att öva lite innan showen som började klockan sju.
Konserten gick så bra så:P hehe vet inte riktigt vad jag ska nämna mer. Alla solister var iaf grymma!

Blev promenad från folketshus med Sara och Timmy hem till dem.
Otroligt skönt väder ute måste jag säga, precis lagom varmt/kallt efter att ha stått i värmen på scenen.
Sedan väntade massa slak framför tv.
Kom precis innanför dörren:) och sängen väntar.

Timmy var tvungen att high fiva mig efter min "sköna" kommentar
Vi går förbi kära viaskolan.
Sara: Fan vad man saknar via ändå.
Jag: Ja men man saknar INTE alla miljoner trappor.
Sara: Njaa men tänk var mycket motion vi fick
Jag: Aa men ändå var man fet!
Timmy: AAHAHAHA så jävla skön! *high five*

Fick en mycket lång kommentar på förra inlägget från en anonym. Har tvärr inte listat ut vem det är.
Antagligen förblir den hemlig. Kanske är bäst så.

I morgon är den minsann en slak dag, skööönt. Jag nog ta mig ner till optikern och göra synkollan för körkortet:P
Nu blir det tack och god natt för min del:)

Kommentarer
Postat av: Rebbs

jag har löst fallet på den anonyme!
länken står ju nedanför kommentaren fast felstavad... http://brunetten.blogg.se

2008-04-15 @ 17:45:54
URL: http://Rebbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0