Årets vurpa avkladad dåra:P

Japps så är det idag gjorde jag vääärldens vurpa med cykeln.
Efter skolan skulle jag cykla hem, cyklar ner för backen där innan man kör igenom tunneln vid gymnasiet. Då är det två killar som går där helt plötsligt väjer dom mer till vänster (samma sida och jag cyklar på )
Okej tänker jag, jag kör upp lite på gräset för att komma förbi. Det jag inte ser är att det är typ en liten kulle eller nått där så jag cyklar rätt på den, cykeln tvärnitar, jag flyger eller snarare gör en kullebytta över styret lyckas skrapa i bäda händerna och knät och slå i huvudet.
Killarna blir skit skraja "Shit hur gick det???"
Jag fattar knappt vad som har hänt. "Jag är såå klantig, det gick bra"
Hoppar upp på cykeln igen och trampar järnet..seriöst jag vill dö, sjunka genom marken.
Fyyyy fan, det blöder då fårn händerna och knät:p fy fan alltså vliken vurpa..

 
Mysigt värre

Det komiska var att vi hade snackat idag om att man skulle ha hjälm och att Linda inte skulle ramla på vägen ner till Rosengården:P HAHA
Well well, idag blir det bara slak. Skriver väl igen ikväll om nått spännande har hänt:P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0