Ännu en söndag!

Faktiskt en väldigt fin söndag, solen skiner och jag mår prima:D
Blev en helkul kväll hos Linda igår, massa folk, massa gott tilltugg, dock halväcklig dricka!
Haha Anders och jag hjälptes åt att pimpa min partyhatt. Den blev grymt läcker!
Gick från Linda vid kvart över 1 kanske. Mötte upp Peter och Freddan vid telegrafen. Stod och surrade lite med Dennis också. Sedan gick jag med F o P till fyrkanten. Dom köpte lite kek sen hem till Peter och softade där.
Jag sov som vanligt i soffan HAHA:D Sedan blev det sova.

Lyckades sova till 10 denna gång Haha. Sedan blev det städning, P lika glad som vanligt att jag hjälper till.
Sedan blev den en MEGA frulle, japp P hade minsann storhandlat. As gott:D

Nu sitter jag hemma och lökar framför datorn för ovanlighetensskull!:D
Nu är det 56 dagar kvar till egypten. Satt och snackade med Felicia om egypten och hon gjorde mig riktigt pepp!:D
Ska blir så grymt kuul:D:D

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Skulle sitta bra med en prommis. Vi får se vad det blir:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0