Åååå

DU gör mig så jävla less..SÅ JÄVLA LESS!!!
jag skulle bara vilja slå dig alltså..omoget men så jävla sant
Din metod att få mig att inse? Trycka ner mig?
Tror du själv att det funkar, har det någon gång funkat? NEJ
Har jag inte sagt det till dig JO?`En vecka sen..
Du klagade på att JAG inte lyssnade.
Jag blir så jävla galen..
För någon dag sen var mitt liv så jävla bra.
Sen kommer du som vanligt och förstör.
Jag tänker inte sjunka till din nivå och häva ur mig elaka ord.
Just nu är jag så jävla frustrerad att jag inte vet vad jag ska göra.
Men som vanligt så är allt mitt fel, eller hur? aa precis mm..
Du gör aldrig fel..neeeej.
Det värsta är att du försöker kliva in i roll som du inte kan spela.
En person som inte bryr sig, som kan hånskratta en rätt upp i ansiktet.
Du är inte en sån.

JÄVLA REGN

Kommentarer
Postat av: A

Oh the drama!

Elin, du vet att du kan slå en pling om du vill ta en fika och snacka lite. Gör bara sånt som känns bra för dig, skit i alla andra. Man måste få tänka på sig själv ibland. Var ärlig mot dig själv, så blir du automatiskt det mot alla andra också. Puss gumman

2008-04-13 @ 23:48:28
URL: http://brunettens.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0