2 pluppar, bra men ändå dåligt!

Japps lördagen då. Jag åkte hem till Linda, vi bestämde oss för att äta ute på estöthaien.
Vi mötte upp Dennis och Anders så fick vi skjuts dit.
Jag var såå grymt hungrig då, magen gick fan inåt och magsäcken hade skrumpnat ihop.
Tror ni inte att dom stänger precis då eller?!??
Jag höll seriöst på att börja grina, då menar jag på riktigt.

Vi börjar iaf vandra jag och Linda, jag var såå nära på att sätta mig på marken och grina för att jag var så jäkla hungrig och tanken på att gå till nästa matställe gjorde mig ännu mer ledsen och hungrig.
Då fick jag plötsligt ett mess av Nisse.
"Var det gott med mat?"  NEEJ FÖR VI FICK INGEN!!  var min första tanke, som sedan övergick till,
Vad nu da? , spionerar han på oss?
Men då var det så att han och lilla Benny var ute och åkte lite bil.
Och dom var så gulliga att dom hämta upp oss och körde oss till Pizza House.
Gud vad glad jag blev..Himla STORT tack till dom alltså. Urgulligt :)

Så det blev en fet Pizza. Vi satt där länge och funderade på vad vi skulle göra denna lördag.
Antingen bada utetunna med Dennis och Anders eller åka hem till Linda och göra något.
Juste måste ju nämna att Nisse var ute och skröt lite med sin supra. HAHA race´ade förbi pizzahouse tree ggr.
Hahaha skrytmåns:D Fast har man en toyota supra får man skryta lite:)
N och B kom iaf och hämtade upp oss sen, Hur gulliga får man vara liksom? Taxi NB is the shit, borde fan gett dom massa dricks:P Tyvärr så luktade vi tydligen flott. Tecken på att man har suttit för länge? Dom droppade oss hos Linda och där var kvällen in princip slut. Pappa hämtade mig vid 12 och jag åkte hem och toksov.

Ganska kul kväll med hemska inslag. Ännu ett stort tack till Nisse och Benny. Sötnosar! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kanske han åkte förbi 3 ggr för att garaget ligger precis bakom ?

2008-04-15 @ 16:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0