SUPER FREDAG!!:D:D

Japps skit bra dag, började med en jäättelång dusch, hur skönt som helst:D
Sedan struntade jag i min lektion idag (scmu, i 2 timmar) Åkte in till stan med bildarna istället. Vi gick och kollade på två fotoutställningar, helt okej men jag blev trött i fötterna. Vi slutade ca 12.30 då gick jag och Sara och shoppade. Det var här min SUPERFREDAG började. Först gick vi till ohio, där hittade jag ett par svarta jeans för 249kr och ett vitt linne för 79kr. Sedan blev det gina tricot, där jag hittade två as snygga t-shirtar en för 99kr och den andra för 129kr. Hittade även ett jättesött skärp också för 99kr. Sara hittade en jättesöt mössa, men den försvann helt plötsligt, jättekontsigt..! Efter fynden på gina gick vi på jakt efter ett par pumps till mig. Vi gick först till din sko, där hittade jag tyvärr inga pumps men Sara hittade ett par jääättesöta typ ankelboots. Blir lite övning för henne eftersom det var ganska hög klack men det fixar hon:D Sedan blev vi tvugna att kolla in den nya skoaffären Feetfirst. Där ska ni veta att vi hittade massa fina skor. Det är massa skoaffärer i en byggnad liksom. Vi gick till skopunkten där det var "ta 3 betala för 2" och 20%rea på alla skor. Sara köpte ett par till sin pappa, ett par till sin syrra och ett par till mig. Fast mina blev gratis:D wiiie, så jag fick mina kära pumps till slut:D Jag måste bara nämna att kassörskan var huuuur trevlig och go som helst. Fick en jättestor(ROOSA) och faktist fin påse extra för att jag sa att jag tyckte de var så fina:D Efter fynden på skopunkten kände både jag och Sara att det var dags att åka hem. På tåget stötte vi ihop med KIM:D Mycket trevligt:) När jag kom hem visade jag mamma vad jag hade köpt och sånt och nu ligger jag i soffan i vardagsrummet med mammas laptop.För min  dator har faktist typ dött, den bara la av, ville inte stara. Nu har pappa fått igång den men allting är borta.

Jaja ikväll ska jag vara med Sara och Hugget, supa lite. Får se om det händer något mer senare:P
kanske skriver om det sen.
Tjooohuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0