Snigelgubbe?

Blev ännu en ensamble dag idag eftersom jenny är borta, jättekul, började med en ny låt idag också, eye of the tiger, and I´m the singer this time. Haha nu är det Amanda som får ont i armarna, mohahah (lider med dig inners inne) Vi slutade typ vid halv 12 men det flesta var kvar längre, vilket var väldigt trevligt eftersom vi då kunde spela lite till:D Jag, Amanda, Rebecca, Robin och Kristian var kvar ända till kl 2. Haha det var bra för mig eftersom jag skulle ha trumlektion då haha:D Tack för sällskapet alla:D SKit kul med trumlektion också idag, gick väl helt okej, håller på med shuffel. Hakade upp mig på ett skitkomp, klarade inte det på lektionen men sen när jag satt och väntade på mamma utanför så provade jag på knäna och då gick det, så då blev jag tvungen att springa upp och visa Micke. Kändes bra! När jag kom hem hade jag planerat att fortsätta att fixa i mitt rum men så blev inte det, blev tvungen att laga mat och grejer, sen blev det helt plötsligt bråttom till dansen. På vägen ner till telegrafen så kom det ut en gubbe ur skogen med en typ träbit med massa stora sniglar på, först tyckte jag att han sa "vill du köpa sniglar?" men så tänkte jag att jag måste hört fel så jag frågade vad han egentligen sa. då sa han "Kolla vilka fina sniglar" aaa jättefina svarade jag för att vara lite artig liksom. Sen började han kasta de på vägen, då blev jag lite rädd och gick lite fortare. Dansen gick bra så det var skönt. Efter dansen har jag inte gjort nått speciellt, kollat på tv och suttit här. Victor skulle egentligen komma hit med den nya bokhyllan men han sket i det och sa att han skulle ta det i morgon. längtar tills de är på plats:D
Jaja nu ska jag väl sova, klockan är faktst 10 över 12. Börjar inte förens halv 12 i morgon men jag behöver min skönhetssömn.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0