Plugg dag

Började 11.25 idag, rätt skönt. Fast jag har i och för sig sovmorgon varje dag annars också. Vi hade typ bara monica lektioner idag, det vill säga bara teroretiska lektioner. Gjorde lite analyser, ganska skoj men rätt svårt också. Vi skulle analysera en målning, det var fan svårt, hann inte klart på lektionen tyvärr. Efter skolan fick jag skjuts hem av Lindas boy (min föredetta granne btw) sen satte jag igång och gjorde lite matte, gick inte så bra, så jäkla svårt. Jag är så sämst på matte, har ingen aning om hur det kommer gå för mig med matte B. Men jag och Rebecca som blivit min mattepartner kämpar på. Sen tröttnade jag på att göra matte och började laga mat, det blidde pankakor (victor som önskat:D) jag är faktist ganska duktig på att steka pankakor om man får säga så:D HAHA:D sen så satte jag igång och skrev om och klart analysen på målningen, hoppas den duger nu. Orkar inte skriva mer.
Sen höll jag nästan på att glömma att vi hade engelskaläxa tills i morgon, övade lite på de sen la jag mig i sängen med victor och kollade på IDOL. Och nu skriver jag blogg.
Och nu ska jag sova haha...

Linda glöm inte "Jag lackar ur" hahaha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0