Ommöblering

Började 13.45 idag eftersom både Monica och Jenny är i Polen, men gick upp kl 07.00 och åkte till skolan redan vid 11.00 för att vi hade bestämt oss för att ha lite ensamble. Haha det blev inte så lyckat eftersom alla inte hade fått den informationen. Men fick en trevlig buss och lunch dejt med Jennis;) hehe ja som sagt, det blev inte så mycket ensamble, alla satt mest och lekte lite. Sedan hade vi ljudteknik med Jimmie, lärde oss lite om alla sladdar och lite snabbt om hur man kopplar från ett mixerbord m.m. Efter det var det individuellt vad, rörlig bild:) Det blev en slö lektion, vi kollade på någon urgammal film som Lasse tydligen tyckte var jättebra eftersom den innehöll massa bra filmiskabegrepp eller något i den stilen. Jag fick bara ont i röven av att sitta så länge, filmen var över 2 timmar lång, SNARK. Nästa gång blir det lite filma iaf, yeeeay! Aa slutde 17.15 idag , tidigt och bra....:P Victor hämtade upp mig vid skolan eftersom han ändå var på väg hem till mig vid den tiden:D Förresten var jag svinhungrig under filmen så det blev matlagning direkt när vi kom hem. Vi gjorde inget avancerat, slängde ihop lite natcho (mums:D) Sedan fick Victor ett samtal av sin farbror som ville bli av med en bokhylla, så vi åkte dit och kollade på den och bestämmde oss för att ta den (eller hämta den lite senare i veckan) så när vi kom hem till mig igen satte vi iggång att möblerade om lite. Flytta på ett skrivbord, skruvade ännu mer hål i mina stackars väggar. (alltså seriöst min vägg kommer se ut som en ost snart) Hoppas det blir snyggt, vi gjorde inte klart allting idag utan får fortsätta i morgon. Det är kul att göra om lite i sitt rum, mitt rum har sett lika dant ut allt för länge nu. Tror det blir en soft dag i morgon eftersom Jenny är borta. Alla lektioner efter lunch är bara Jenny-lektioner, kanske blir ännu en ensamble dag:D. Måste fixa matlåda i när jag vaknar eftersom vi alltid käkar i musikhuset på tisdagar, får se vad jag hittar på hehe. Usch det är jobbigt att möblera om, jag är jättetrött, så nu ska jag gå och sova. I morgon blir det även street lektion 17.30, wiie längtar:D hehe
God natt folket;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0