Nedras väckarklocka

Ja, Victor hade då ställt klockan på 05.00 i morse. Tänk er, ni sover as skönt sen varje nionde minut så ringer någonting i typ en timma!!!!! Victor orkade inte kliva upp när han skulle så vid 05.50 var jag klarvaken. Jävla Victor..!! Jaja vid 06.00 hade jag äntligen fått upp Victor ur sängen. Hans buss gick 06.20. Gick jag stressade honom som en jävla morsa alltså, fixade frukost till honom för att han skulle hinna med sin buss. Mitt hååååårda arbete lönade sig, Victor var fixad och klar 06.10! De ni..! Och han hann med sin buss, snacka om tur att han har mig till flickvän:P hahah. Jaja efter att han hade gått kunde jag inte somna om så jag började fixa mig eftersom jag skulle vara fredags-piff. Det blev docklockigt hår med ett silvrigt hårband, en stor vit typ stickad tröja, ett par tights och silversmycken!:D Har fortfarande lite problem med vad jag ska ha för skor men det löser sig. Åå jag längtar till lunchen i skolan, det är pankakor idag!! 





Yes yes helt vanlig dag i skolan:P Jag och Linda var på allmänt flumhumör haha jag tror Erland blev lite sur på oss när vi inte kunde hålla käften, men vi gjorde iaf de uppgifter vi skulle:P Efter skolan åkte vi ner på stan och bestämde oss för att överraska Yvanna med lite bakelser eftersom hon var lite sjuk!(är vi inte de sötaste vännerna?:D) Blev morotskaka och tee för min del (SÅÅÅÅÅÅ gott) Sedan blev det tjejsnack i någon timma och nu kom jag precis hem. Jag och Linda hade snackat om att dra in till stan och fika men det sket sig, jag pallade inte. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Victor är på någon fest med Micke. Men det dyker nog upp något. Annars är en vanlig hemma kväll inte helt fel:D
Jaja jag kanske får tråkigt senare och skriver mer:P Juste måste bara nämna att jag är as grym på att steka pankakor, hittade bilder i min tele idag på när jag stekte, glöm inte att kolla på den innan ni går:D haha

image15

Kommentarer
Postat av: Y

hmm..pölin, vi borde kankee bli ihop? för min skull.. du känner ju till mitt morgonhumör.. du skulle hjälpa mig en massa.. hha ;) äh,lucky vic!
ni är de bästa vännerna! så sött och bara urgulligt! blev megaglad faktiskt! mysigt var det också.. jag älskar ju te! ;)
och till sist.. pannkakorna! RESPEKT! du vet ju att jag älskar pannkakor..
HAHA!;)

2007-09-24 @ 00:47:35
URL: http://yjustlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0