mums

sitter och äter frukost, såg att mamma hade köpt nå nya mackor så jag blev tvungen att prova de. FY FAN vad goda de var! MUUUMS nu måste jag till skolan hihi..

Read me later;)



Haha, hade orgentering idag på idrotten, Mange du och jag var bäst (hahah på den lättaste banan) hatar orgentering, det suger hårt alltså. Kan bero på att jag också suger på det. Efter skolan blev det fika på Kondetoriet med Linda, Rebecca och Yvanna, myspys...!:D Det blev först en kycklingröra-macka och en chilatte och efter det någon mousse grej, riktigt god faktist. (tjockis mig) Hade planerat att gå på bodyjamen idag men tog så lång tid att röra röven ifrån fiket så det sket sig. Åkte hem och började fixa massa i rummet istället, fick nästan lite städmani eller vad det heter. Den började redan i morse, städade massa i köket efter min slarviga storebror (fy dig) sen nu när jag kom hem städade jag ur mina skrivbordslådor och lite låtar och skåp som TV står på. Sen fixade jag i ordning i garderoben, jag förstår inte hur jag kan vara så slarvig med mina kläder alltså. Efter ett tag ligger allting huller om buller. Jag är en slarva! Sen kom Victor och Chrisitan med nya bokhyllan:D Blev snyggt faktist, hahah nu har jag ännu mer saker i mitt rum. Nu ska jag bara få upp en hylla till sen är allt klart tror jag. Usch har inte ätit middag ännu, börjar bli hungrig. Imorgon är det en Monica dag, bara teoretiska ämnen men men. I morgon MÅSTE jag gå på bodyjamen! Det blev inte lika mycket träning denna vecka som förra men hey, what ever..!
Nu kom min snygging ut ur duschen, vi ska hem till honom nu, vilket jag hade glömt men men.
Read me tomorrow:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0