Mååndag24/9

Ja, jag var ju inte hemma igår så kunde inte blogga:P
Sov hos Victor, var väl lite spänt efter bråket, men det blev ett ordentligt snack mitt natten.
Jag är inte personen som har lätt för att prata (tro det eller ej) iaf inte när det gäller känslor och sånt. Jobbigt jobbgt.
Men nu har iaf båda fått säga sina meningar och det känns mycket bra just nu:)
Yes, var inte i skolan i Måndags, jag var sjuuuuk....t trött. Kände mig allmänt seg och krasslig på något sätt. Hade bestämmt mig för att åkte till Sorunda efter skolan men det blev vid 13.00 istället. Kom till Victor typ 13.40. Då käkade vi lunch, sen slöade vi resten av dagen. Lite film på kvällen och som sagt massa snack på natten. Båda två kände att det skulle bli jobbigt att gå upp 05.30 nästa morgon. Jaaaa för en gång skull var jag gullig och lovade att gå upp med honom fast jag började kl 09.00. Vet inte riktigt när vi somnade men just den kvällen kändes det mycket bra att sova.



TISDAG

Jag kände på mig att denna dagen skulle börja dåligt. Det gick hyffsat bra att gå upp iaf, tog en dusch det första jag gjorde. Sedan frulle framför TV:n. Vid 07.46 tog jag bussen ner mot skolan (wää skulle komma en halv timma innan vi började:P ) Men jag fick sällskap av SötnosJennis på bussen iaf:D Båda vi var sega, man blir verkligen ännu tröttare när man sätter sig på bussen. SUUGER!! Något som suger ännu mer är ORIENTERING som stod överst på schemat denna dag. Jag är verkligen sämst på det. Först skulle jag gå med Emma och Sara men sen kom Rebecca(dans) och frågade om hon kunde gå med oss (det fick hon såååklart) Då delade vi på oss. Jag och Rebecca, Sara och emma:P Sara och Emma körde på G banan men jag och Rebecca körde till med VG banan. Allting började med att jag och Rebecca  inte äns förstod vart vi var på kartan. Så vi virrade runt lite tills vi träffade våran Idrottslärare som ledde oss på rätt väg. Tror ni att det gick bättre för det? NÄÄÄ Det tog typ en halvtimma för att att hitta någon kontroll överhuvudtaget!!! Allt som allt hittade vi 6 kontroller av 15. (high five??) Efter det gav vi upp. Vi hade då bestigit branter, hoppat ner från stora stenar och nästan slagit ihjäl oss. När vi äntligen trodde att inget mer hemskt kunde hända så skulle jag bara gå igenom ett dike. Jag trippar igenom utan problem.....till en början. -Det här går bra kom nu! Skrek jag till Rebecca som var lite tveksam till min lilla genväg. I samma ögonblick kommer det en osynlig kant och jag gör ett magplast rätt ner i gräset. Jag ligger med ansiktet ner i gräset och Rebecca står och asgarvar:P usch fy fan vad kul det var!!:D Blev mycket skratt under min och Rebeccas lilla skogsvandring. När vi kom ut på en normalstig, upptäcker vi att Rebecca typ har hela skogen i skon, det hänger ut gräs, grenar och barr ut skon. Såg så jäkla kul ut. Sen blev Rebecca även överfallen av en taggbuske som vägrade släppa hennes ben. Så vi stog där, jag drog i grenen och Rebecca hoppade på ett ben. HAHA:D Nej fy fan HATA ORIENTERING!!!! 
Jag är glad att det var sista gången, men jag måste säga att jag och Rebecca hade det jäkligt kul:D hahah


Sen blev det en snabblunch och sedan skynda upp till Musikhuset för vi skulle få se lite Filmer och sånt från Polenresan. (Den som vissa klassor med 3or hade varit på) Det var riktigt kul att se vad dom hade gjort där. Vi slutade vid 14.00. Då hämtade mamma upp mig och nu är jag hemma. Ikväll blir det street, WIIE:D måste kanske träna lite på dansen. Men nu ska jag gå och äta lite mellan mål:D
TJINGELING:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0