Lööördag:P

Haha ja fy fasen vilket drag det blev igår:P Massor med folk inne i Huggets lilla 1:a. Alldeles för mycket dricka och hittade inte mina skor när jag skulle hem, så fick låna ett par aaaas snygga av Hugget. Somnade i gästrummet med alla kläderna på. Vaknade i morse och mådde ändå ganska bra. Kunde ju inte bli bättre!
Blev kalas hos faster vid 2, tårta, bullar och kladdkaka...SMASKENS:D Fick även en hel säck med kläder hon inte ville ha, hittade tre par jeans och lite tröjor:D De flesta byxorna var dock utsvängda så det blir att sy in dom. Var till och med hurtig nog att gå ett varv runt Alhagen kom hem för kanske en halv timma sedan och nu sitter jag och väntar på hamburgare:D Har inga planer för ikväll, men jag tror det blir bara hemma kväll. Ska städa lite och sånt, det blir perfekt. Juste, min faster kompis kom dit också och hon har precis fått barn, så hon hade med sig din 3 veckor gamla (nya) dotter Ella:) Hon var så grymt söööt. Lägger upp lite bilder senare när jag har orkat installera programmet för mobilen. Nu ska jag gå och äta.

Read me later;)

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0