Kort dag:)

Japp som sagt, kort dag idag. Började 11.30 och slutade 12.30 vi hade bara idrott, första lektionen för denna termin. Ny lärare vid namn Micke. Vi körde bara massa namnlekar inte speciellt jobbigt. Efter det skulle vi egentligen ha våran första scen-musik-projekt lektion men våran lärare är sjuk. (han är även min trumlärare och han var sjuk igår med så fick inte min förta trumlektion för terminen heller, värsta tråkigt..!!) Hade iaf min första sånglektion lektion idag efter idrotten :) Alltid lika skoj, sjöng How do I live av Leean Rimes :) Gick helt okej, förutom ett parti där hon går upp som en tok men men Yvonne och jag fixar det där:P Kom precis hem från musikhuset. Funderar på om jag ska städa lite, det behövs verkligen. Alltså jag förstår inte hur jag lyckas stöka till hela tiden. Var inte alls speciellt länge sen jag städade, det är någon jäkel som kommer hit på dagarna och river ut all mina kläder på golvet..!! (INTE JAG *ängel*)Funderar på att gå på body jamen idag igen, det är ju Yvanna som håller i den idag, eller så drar jag med mig någon på friskis, eller så ligger jag i sängen och blir tjock? hm svårt val:P
Kan heller inte bestämma mig för om jag ska kolla IDOL eller Top Model ikväll, IDOL går i och för sig i repris på söndag äsch jag vet inte.
NU ska jag orka städa:P
Read me later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0