Jag förstår inte?

Hur kan han säga sådär? Jag blir så ledsen.
Jag vet inte vad jag ska göra, vad jag ska säga..?
Jag vet inte om jag ska vara arg eller ledsen.
Enligt honom är allt mitt fel, hur kan det vara så?
Jag visste bara inte när jag skulle åka hem..
Sen när blev orden -Jag vet inte? helt förbjudna.
Nej jag förstår verkligen ingenting....



image17

tomt i garderoben.....


  SUP OCH VAR GLA TRALLALLAAAAAAAAA



Blev en helt okej kväll igår, lekte med Linda och Daniel hemma hos Linda. Blev mycket skratt haha fan vad trötta vi var. Sen somnade alla tre i Lindas säng:P Vid typ 2 skickade pappa sms och frågade om jag vill ha skjuts hem och så blev de. Blev dirket i säng efter det:P hehe helt okej lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0