FÖRBANNAD

FY fan vad sur jag blir på DIG
Du kan stanna hemma och ruttna!!!


BAD DAY.....

Japp, skit dag idag. Varit grinig och olydig. Sket i engelskan idag för att jag inte orkade. Sen sket jag även i både gehöet och ljudtekniken (I´m a bad person!!!) gick ner och lekte med Sara på bilden istället. Då blev det lite bättre, Sara är ljuset i min tillvaro bara så alla vet. + att jag hade värsta fighten med Victor och massor. Men dagen visade sig bli bättre och bättre. Vi hade ju rörlig bild idag och idag var det dags att börja filma! Så jag, Sara och Emma fick en kamera och en story vi skulle göra. Det var såhär. Person A och person B skulle mötas på en plats. På väg till mötesplatsen skulle person B bli förföljd av en mördare som hela tiden försökte döda person B men misslyckades hela tiden. sen i slutet skulle man se när person A och B möts och då upptäcker man att person A är samma person som mördaren! Fy fan vad kul vi hade, jag var  mördare och Emma var offer och sara filmade. Vi spelade in massa fula misstaf där mördaren försökte döda person B men misslyckades. Jag till och med snubblade på riktigt en gång hahahaha:D as kul. Efter skolan gick jag och Sara hem till henne. Juste Sara frågade idag om jag ville vara modellen i hennes projektarbete! SJÄÄÄLVKLART! Blir vääärsta coola grejen, vi planerade som fan idag hur roligt som helst! NU är vi både as sugna på att sätta igång:D
Imorgon är det dag i musikhuset som gäller! ENSAMBLE YEEEEAH!!!
Nu ska jag vänta på Victor, förmodligen ett snack,  hoppas allt löser sig!

GOD NATT

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi du har en blogg ju! kul.. du skriver ju galet mycket :P

2007-09-18 @ 12:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0