Day in the musichouse:P

Dagen började med ensamble, fick skjuts med Älskling till musikhuset. Sen körde vi på, lite eye of the tiger och Pride. Gick bra faktist, men lilla Tina får allt ta och sjuunga lite högre:P Hehe sen efter det blev det lunch, alla hade matlåda som vanligt (as mysigt faktist) Blev kasler och potatis för min del, mums.!
Denna vecka var faktist Jenny här så vi fick ha våran efterlängtade kör! Vi sjunger en as skön country låt!
Kören tog slut ovanligt fort, men det är väl som man säger "tiden går fort när man har roligt" Efter kören var det gehör och musiklära. Har redan börjar tröttna på det, fast det var ganska kul idag, vi skulle skriva typ olika takter sen skulle vi klappa de. jag var i samma grupp som Jennis och Annelie. Vi gjorde fel hela tiden gud vad vi skrattade hahahah! Sen var skoldagen slut och jag gick hem.

När jag kom hem satte jag mig direkt och skrev på novell analysen (Boooooring) Gick ganska bra, skrev två A4 sådär på stört. Vid  typ 16.45 började jag byta om till danskläder. Jag är as sugen på att köpa en tränings jacka eller vad man ska säga, måste införskaffa det när studie bidrager kommer! Dansen gick helt okej, vi lärde oss fortsättningen på koregrafin, jag var typ helt lost men jag ska öva tills nästa gång. Förresten måste säga att jag gillar att Linda Konno går, kul att träffa henne lite. Saknar våra tider stumpan, vi hade faktiskt grym kul. "wanna play? *sweetie face*" Juste jag fick veta att jag hade suttit och letat efter fel låt hela tiden förut. Frågade Maria idag om det var någon special verison eller nått. Neej sa hon bara Brick N lace- never never. Jag hade liksom suttit och letat efter mya feat. lil wayn- Lock you down.  Blev lite sne då:P haha men men. Nu sitter jag här och är allmänt trött och äcklig, inte orkat duscha ännu, måste göra det sen måste jag plugga!!!
Kanske kör en Yvanna och sitter upp hela natten. Börjar 10.30 i morgon, wiie då har jag trumlektion:D:D
read me tomorrow:D




Måste bara skryta lite med att jag har varit as duktig nu senaste timman. Sitter och gör min novell analys, hade inte äns börjat skriva när jag satte igång och nu  har jag skrivit nästan 7 A4:D duktiga mig.
BTW såg jennis på Idol, alltså hon sjöng in utan bara var med när hon kramade en kille som gick vidare, som vi hade träffat i kön in till idol! Nej ska väl återgå till mitt skrivande igen. HIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0