Chill @ Adamshouse:P

Japps blev en händelserik lördag också. Vet inte riktigt när jag vaknade men iaf före Victor, som sov som en stock hur länge som helst. Sen var det dags för lunch, då hade mamma köpt nån fisk som vi aldrig hade ätit. Kommer inte ihåg vad den hette men pappa tog fram en bild på den på datorn och det visade sig att den var helt sjukt enorm. På bilden var det två män som stod på huk med armarna helt utsräckta och fisken var lika stor som männens armar tillsammans. Den smakade inte speciellt mycket, men hade lite konstig koncistens. Sen åkte Victor hem för att hjälpa sin pappa med deras hus. Då passade jag på att städa lite i mitt rum, plockade upp lite kläder och la in alla mina väskor i ett skåp. Efter det satte jag mig vid datorn för att se om någon rolig skulle ha nått kul för sig ikväll. Då började jag snacka med Johanna, så bestämmde vi att Hon , jag, Adam och Victor skulle vara hemma hos Adam och supa lite. Så jag ringde Victor för att försäkra mig om att han ville, och det ville han såklart:D
Juste mamma klippte mig igår också, typ bara topparna men det blev en annan frisyr typ. Helt okej..!  Sen fixade jag i ordning mig inför kvällen. Blev en gråklänning och ett par jeans. Vid typ 19.30 kom Victor hit och vi började röra oss mot Adam. Det blev en ganska soft kväll, mest roliga grejer på youtube och lite resor till Shell eller "kjell" som Adam sa som är från värmland. Fan vad vi garvade åt han!:D Sen blev det lite mer dricka och då började Jag och Adam dansa till caramel dansen. Och såklart så hade Victor mobilen i högsta hugg och fimade allt..! fy fan asså men det var kul..Vi typ 01.00 åkte jag och Victor hem för alla var skit trötta...Vi bestämde oss för att ses i morgon (idag) för att äta pizza. Helt okej Lördag måste jag säga:D hehe
yeah yeah read me later:D




En riktig slaksöndag blev det. Först blev det pizza, efter det hem ligga i sängen och kolla på film. Sedan fick vi lust att bada så då gjorde vi det. Nu sitter vi vid varsin dator och lökar hahaha! ska gå ner och leka med honom snart, kanske dra en till film eller nått sedan sova. jag kom på idag att jag vill ha ett par svarta hängslen, det skulle vara kul att ha, vet inte om jag passar i sån stil men skulle vara kul att prova. Jaja helt okej helg, borde dock ha gjort lite på min svenska analys men det får jag göra typ i morrn eller nått:P
Godnatt på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0