Bläää

Ingenting gick egentligen som det skulle idag. Började med att jag trodde jag har ställt klockan på 08.00 för att kunna ta en jääääättelång morgondusch men så blev inte. hade ställt klockan på 09.00 istället så det blev bara en halv lång dusch. Var klar med duschen kanske 09.30 sedan var det bara en timma kvar tills jag började. Så satte igång och gjorde ordning mig. sen var klockan plötslig 10.15 och då hade jag inte ätit frukost. När jag skulle fixa lite mackor som jag kunde äta på vägen märker jag att vi INTE har något bröd framme! Blev galen men hittade som tur var en risifrutti i kylskåpet. Hade trumlektion först, den gick faktist ovanlig bra av någon konstig anledning, satte typ 7 shuffel komp utan problem + fill till de! Nästa lektion var idrott men jag och Linda bestämmde oss för att göra svenska istället. Blev väl inte riktigt så, skrev typ 10 meningar på 1,5 timme. Fy fy!!  12.50 var det dags för Sånglektion, den gick väl helt okej inte allt för bra. men men sånt är livet. yeah yeah slutade skolan 14.35 då gick jag ner till skolan för att möta Sara. När hon väl kom så gick vi till henne, käkade lite sen så satte vi igång med Saras lilla fotoprojekt. Vi sminkade mig lite och sen åkte vi ut till Alhagen och började fota. Vårat lilla tema var mycket svårare att göra än vad vi hade planerat. Blev nästan inga bra bilder som förmedlade just den känslan vi var ute efter. Vi får se om vi kanke byter eller försöker igen någon annan dag. Vid 19.00 cycklade jag hem och tog ett lååångt bad, fy fan vad skönt det var alltså. Just nu sitter jag på msn och pratar med sötnosJennis:D hehe sitter och laddar för att göra lite novellanalys (JIPPIE, not) får se om jag kanske skriver någon lite mening till lite senare men nu säger jag solong sålänge:D hahah

Kommentarer
Postat av: Jennis spännis

Wiiiie ;D

2007-09-19 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0