Wiiie bra fredag.

Började halv 12 med svenska, skrev en dikt som blev ganska bra faktist.
Efter det var det matte, blev godkänd på provet vilket jag är helt nöjd med. Jag är som sagt ett G barn:D
Efter skolan åkte jag, Linda , dansRebecca och hultan in till haning. Gick runt där och kollade, jag är tyvärr pank så det kändes lite surt att vandra runt där. Vi hälsade på Sandra som jobbade på gina tricot också, mycket trevligt.
Sedan stötta vi även på LOLLO:D blev lite glad måste jag erkänns, länge sen man såg den flickan!

När vi hade kollat klart på massa kläder, gick vi alla och fikade, eller linda, lollo, och sandra fikade lite.
Mitt i allt blev Lollo tvungen att dra, men vi bestämde att vi skulle ses lite senare ikväll.

Jag , hultan, Linda och rebecca tog 6 tåget hem. Fick skjuts av Hultan från tåget till Linda.
Sedan drog jag och Linda vidare till ishallen och kollade på a-lags matchen. Orkar inte berätta så mycket om den.
Nyänshamn spelade mot Skarpnäck. Och nynäs vann med 6-1.

När matchen var slut åkte vi med old neighbour-Erik hem till Linda igen. Där gjorde vi inte mycket, men efter ett tag kom Lollo och Sandra. Då blev det lite mer fart, vi gjorde te eller Linda sa att det var te fast det var typ strössel som blev till varm saft. Jättekonstigt och inte alls speciellt gott men men. Linda kom med ett klockrent skämt, kan tyvärr inte skriva ner det, men jag skrattade så jag inte kunde andas och började gråta:P ahahah fy fan vad klockrent det var. Vid 12 ungefär drog Sandra och Lollo, och en halvtimma efter det drog även lilla jag hem.
Nu sitter jag här och pratar med Fredrik på msn, mycket trevligt. Fast han påstår att jag skriver inlägg utan någon mening!?!?! Det skulle väl aldrig JAG göra? eller..aa KANSKE:D hahahahah

nej nu började detta spåra ut! Bläblä för blä blä..

Herrå suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0